måndag, april 03, 2006

Uppdaterad meny

Jag har uppdaterat länkarna i listan till vänster. Det poppar upp så många bloggar så den är ju inte heltäckande. Ska jag vara ärlig så har jag inte följt alla. Förut försökte jag ha renodlade trädgårdsbloggar, men nu låter jag blanda hem och trädgård, för inredningsbloggarna tenderar ju att handla om växter ibland!

Hem- och trädgårdsbloggar

Sen kan jag inte låta bli att puffa för fler favoritbloggare! De är så roliga och uppdaterar ofta!

Andra bra bloggar
Och nu har jag dåligt samvete för att jag inte länkat alla dagböcker och bloggar som jag läser :-o



5 kommentarer:

Linda K sa...

tack gulle! jag är ju en kass trädgårdsbloggare så jag känner mig hedrad :)Kontrar med att du är min favvo-trädgårdsmästarinna!

Anonym sa...

Ååå, jag känner mig också hedrad!!!

anna k. sa...

Jag instämmer i kören; Tack för du länkat till mig!!! Det är en fröjd att följa vad som händer i din trädgård och fönster!

Hoppas du vinner "kampen" mot rådjuren!!

Anonym sa...

Jag med! Ja alltså jag är ju inte trädgårdsbloggare utan blajbloggare men tack snälla ända! :)

Minna sa...

tack du! jag länkar ju verkligen inte till alla jag läser. jag har typ 20 favvisar men jag länkar bara till tre, varav den ena är en kompis IRL. De andra två hänger bara på av rena farten...