onsdag, januari 25, 2006

Taggad!

Linda K taggade mig så jag rullar bollen vidare!

Four jobs you have had in your life:
1. Köksfläktsmontör
2. Planetarievisare
3. Lärare
4. Webbdesigner

Four movies you could watch over and over:
1. Mannen utan minne
2. Den där Mary
3. Gross Pointe Blank
4. Amelie från Montmartre

Four places you have lived:
1. Byske
2. Luleå
3. Saxnäs
4. Masthugget

Four TV shows you love to watch:
1. Gröna rum
2. Desperate housewifes
3. Hundra höjdare
4. Gilmore girls

Four places you have been on vacation:
1. Cebu
2. Hanoi
3. Sydney
4. Saltolouktta

Four websites you visit daily:
1. Nyligen
2. Allt om trädgårdsforum
3. Odlas forum
4. Aftonbladet

Four of your favorite foods:
1. Chicken Lassuni på Mother India
2. Thaimat med kyckling, kokosmjölk och röd curry (lär mig aldrig namnet)
3. Plättar
4. Grillat

Four places you would rather be right now:
1. I sängen sovandes (gäller egentligen för alla fyra val just nu)
Men om vi tänker dagtid:
2. Följa med våra kompisar som åker till Alperna på lördag
3. Solig strand i Thailand
4. Trädgårdsresa till Madeira eller vad som kan passa för årstiden.

Four bloggers you are tagging:
1. Husmusen
2. Minna - Saker som händer
3. Camilla
4. Annica.nu

5 kommentarer:

Linda K sa...

vilka häftiga semesterställen! Sydney vet jag men resten... ? :)

:sericea: sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Minna sa...

Halloj bland fröna. Nu har jag svarat!!!!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Linda K: Cebu är en ö i Filippinerna. Där firade jag jul... 90? Hanoi är huvudstaden i Vietnam. Och Saltolouktta är en av STF:s fjällstationer!

Anonym sa...

Kul att du bott i Byske, sällan man spontanbesöker en sida (hittade den via minnas) å hitta nån som kommer från typ samma ställe som en själv - kommer från Lövånger jag...
Hej svejs!