torsdag, december 22, 2005

Roligt att se fram emot...

...ett besök i butiken på Göteborgs botaniska, för jag har fått ett presentkort där av mina underbara kollegor! Undrar om jag ska köpa nåt som jag har glädje av nu eller om jag ska köpa nåt som jag har glädje av under sommarhalvåret? :-) Jag får helt enkelt bege mig dit och kolla in sortimentet. Jag har nog inte varit där sedan i våres.

Och nu är det julledigt! Och jag gjorde något konstigt. Jag lämnade kvar allt jobbet på jobbet :-o Tänker inte bära med mig jobbångest, utan försöka vara helt ledig. Ända till 3:e januari. 11 hellediga dagar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att vara ledig. Hoppas du får en bra jul och mysigt på alla dina lediga dagar :)

Anonym sa...

Oh...jag är inte alls avundsjuk *ljuger* :D God jul och Gott nytt! Hoppas att du får många fina blomster och grejor du önskat dig i jul!

Anonym sa...

Linda, igår på lillejulafton avnjöt vi "dina" revbensspjäll, suveräna!
Bra att du lämnade skräpet på jobbet, ha det nu så himla skönt under lovet!
Kram Lisa

Lindas trädgårdsblogg sa...

Lisa: Visst var de juliga revbensspjällen! Jag tyckte dock att mina hade fått liite för mycket kryddblandning på sig. Ha det bra, vi ses :)

Camilla och Husmusen: Hoppas ni haft en utmärkt julhelg!