måndag, december 26, 2005

Linda goes podding

Jag håller på att fylla min nya leksak med innehåll!

Jag hade en idé om att ladda hem podradio, men jag blev helt matt av utbudet på Sveriges Radio. Jag börjar med att tanka in musik jag redan har på datorn. Har ni några tips om program och annat hörvärt så tar jag gärna emot dem! Man kan ju också köpa inlästa böcker på mp3, men jag blev lite besviken när jag såg att det kostar typ 129 kr för en ny bok. Jag hade för mig att det kostade som en pocket.

iPoden blir min perfekta kompis till våren när jag arbetar i trädgården. Jag kommer bli lärd och bildad eller underhållen, SAMTIDIGT som jag jobbar med kroppen och gör underverk med jorden. Så perfekt! :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du hittar troligen all svensk podradio på Podradio.nu.

Lindas trädgårdsblogg sa...

Tack för det länktipset! Där ska jag botanisera.

Anonym sa...

Vad skådar mitt norra öga, är det en Ipod nano du håller i din hand. Läckert! Välkommen till Ipodfamiljen :)