tisdag, december 27, 2005

Gulligt julgranspynt

Julgranen jag besökte på julafton var lite fattig på pynt, men vi var en sväng i affärerna på dagen så jag shoppade lite julgranspynt på Coop med 50% rabatt. Jag tyckte de hade en massa sött. Det såg lite lagom hemgjort ut!


Hjärtan på snören var jättefint. Hade jag fattat att det var en girlang hade jag köpt bara en massa av det och inget glitter! Men jag är egentligen inte så mycket för designade julgranar. Jag tycker det ska vara mycket av allt. Sånt där glitter i remsor (vad heter det?) tycker jag blir allra finast! Men det vågade jag inte köpa för jag vet att det är ett elände att plocka ner från granen den dagen den ska ut!

4 kommentarer:

Linda K sa...

Japp det är ju efter jul man ska passa på att fynda pynt. Även om det känns lååångt tills det ska användas.

Anonym sa...

Jättesöt girlang, jag måste nog bege mig till Coop och fynda imorgon :)

Anonym sa...

Jag fyndade filtpynt på Lagerhaus idag för halva priset, fem kronor stycket - som hittat. Inte orkar jag sy eget nästa år när man kan köpa så billigt!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Oj, t o m en husmus väljer att köpa pyntet! :-)