onsdag, januari 05, 2011

Blommifierat hörn

Här ska jag visa ett litet blommifierat hörn av huset (oftast belamrat med en massa junk, men ändå...). Burkarna och kvittolådan har jag köpt på olika loppis och skärbrädorna är Maria Jag blommar, som du kan beställa här. Jag gillar Marias färglada stil, blandat med loppis och retrogrejer.

Det är dags att byta gardinerna i vardagsrummet och jag har huvudbry vad där ska vara. Gardinerna jag haft i några år är nu ojämnt solblekta. Vill ha nåt som är eljest mot innan! Som om man har tid att jaga de perfekta gardinerna.... suck vilka viktiga saker man har att tänka på! (Hade vånda för fyra år sedan också... det blev dom här). Så, tipsa gärna!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du se mina senaste tavlor, läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd osv.. Ha en trevlig kväll!

Maria sa...

Så fint det blev med lite blommifiering hemma hos dig =)
TACK! (Jag har förresten lika burkar)