tisdag, januari 25, 2011

Fler fåglar

Jag har gjort något lyxigt... låtit rama in en tavla. Hjälp vad dyrt det var. Har aldrig lagt ut så mycket pengar på en tavla förr. Tur att motivet var gratis! Vi fick den för flera år sedan, den kommer från barnens farfar. Sen dess har den bara samlat damm innan jag nu fick tummen ur. Kaxiga fåglar som passar med den käcka tuppen, tycker jag!

Jag skulle så gärna vilja veta vem som gjort tavlan, men det står bara en signatur. Art Signature Dictionary har inte hjälpt mig, så det är knappast någon kändis, men ändå. Vart ska man vända sig?

Fler fåglar har kommit upp på väggarna, den här samlingen finns i hallen:
Den stora har Maria - Jag blommar gjort och de små har jag klippt ut från scrapbookpapper!

8 kommentarer:

Vikkan sa...

Dille på fåglar? ;-)

Jättefina tavlor och speceillt den från Jag blommar....

Kram Vikkan

Erika sa...

Det bara sprutar ur blogginlägg från dig och i hemmet är du i full gång o donar. Låter som ni verkligen kommit till ro hela stora familjen.

Lena sa...

Superfint! :)

Iréne JB sa...

Och snart kan du komplettera med fågeltavlor gjorda av två eller tre små pojkar också :)

dicentra sa...

Vad fint du har det :-))
Pippi på fåglar,eller??

Lindas trädgårdsblogg sa...

Pippi på fåglar? Haha, verkar så! :-)

Nattsyster sa...

Snyggt och personligt!

Anngus sa...

Fina fåglar, särskilt tuppen!