onsdag, januari 12, 2011

Nytt fint i fönstret

Det har varit lite tomt i köksfönstret efter jag slängt julblommorna. Igår hann jag förbi ett stort ställe som säljer växter och hittade Saint paulier för 19.90. Det var många sorter och jag föll för dessa vita med rosa kanter. Så söta! Sen blev det ett fång tulpaner också.Lilleman somnade precis så nu ska jag ta ett städryck och hoppas jag hinner få allt runtomkring också lite fräscht och fint :-) Hoppas ni får en bra dag, här har det kommit mer snö så jag borde ut och skotta. Men det tar jag i eftermiddag när pojkarna kommit hem, tro jag!

Uppdaterat: Jag hade glömt den gigantiska klädhögen som jag behövde vika.... det där med fräscht och fint får bli en annan dag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

å, jag borde också bli bättre på att piffa i mina fönster efter årstid. jag kör bara tråkorkidéer. året runt.

Vikkan sa...

Lovely! Vårkänslor inne hos er med med andra ord! :-)

Fina tulpaner också. Min favvofärg ju!

Kram Vikkan

Erika sa...

Vika tvätt kan jag, har man bara en bra bänk yta går det som smort. Vår långhåriga katt har hittat till högarna med ren tvätt så nu blir det att täcka med en handduk.

Anette sa...

Vårfint hos dig och hos dig med tack vare dig! Tack än en gång!

Karin A sa...

Så ljuvligt och vårligt! :) Trevligt när de stora butikerna säljer billigt.

Men om du har en gigantisk hög tvätt att vika innebär det ju i alla fall att du har tvättat en gigantisk tvätt eller flera. Mer än jag har gjort kan jag säga. ;)

Kram Karin