söndag, januari 30, 2011

Inspiration från väst

Foto: Shinedesign (med tillstånd)

De senaste kvällarna har jag fastnat i bloggar jag aldrig besökt förut och jag har hamnat i Norge flera gånger. Åh så mycket fint. Det är inte så mycket trädgård jag tittar på just nu, utan inredning och pyssel. Tittar mest och får massor av idéer, men inte blir det mycket konkret gjort här efter nio/tio på kvällen då egentiden startar. Men här är en grej jag skulle vilja göra till pojkarnas rum... en hylla för savannens och djungelns alla djur!

Det ser ju inte jättesvårt ut, men så effektfullt! Det gäller nu att hitta en låda eller hylla att måla och sen klä in med kartor. Shinedesign som har gjort hyllan har inrett ett färgglatt barnrum i skön stil som ni måste spana in! Och så några fler bilder på hyllan.

4 kommentarer:

Lena sa...

Kul idé med låda på väggen. Jag måste visst få till lite loppisbesök den här veckan! :)

Anette sa...

Tokfint!

Lotta Sultan sa...

mycket inspirerande!

Nattsyster sa...

Vilken rolig idé! Förvaring och tavla på samma gång..