fredag, februari 10, 2006

OS-invigning

Nej, usch, tråkigt. Jag sätter mig vid datorn och läser och skriver bloggar istället!

Uppdaterat: Jag gick och kollade på inmarchen och det roligaste var att jag spottade en gammal elev från Saxnäs skola, nämligen Markus Jonsson! Han var uttagen till halfpipelaget i förra OS, men blev skadad och kunde dessvärre inte delta. Nu är han tillbaka, men tycks inte tävla nu heller eftersom han är tränare. Jag googlade lite om honom och läser att han ska spela Kurt Cobain i en film om Nirvana! Det var det värsta!

3 kommentarer:

:sericea: sa...

kan dom inte skicka alla sportfånar till mars, så slipper vi vanliga människor leda oss till döds under OS o andra skitevenemang.

Anonym sa...

Haha.. jag är jätteglad över att det äntligen är OS :D Ser verkligen fram emot hockeyn och Anjas åk :D Jag har redan bokat in en os-dag med pappa nästa lördag ;) Sportfåne? Jag? haha.. ;)

Ha en mysig helg!!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Camilla: Lugn bara lugn, jag är mästerskapsfåne och satt mig genom (t ex) hela Sydney-OS och Atlanta-OS. På OS blir varenda skitfånig gren hur intressant som helst. Men de här invigningarna kan vara liiite boring! :-D

:sericea: Ja, det måste vara astråkigt med TV nu ifall man inte är ett dugg intresserad!