torsdag, februari 09, 2006

Bloggabstinens

Tiden har inte riktigt räckt till för bloggande den här veckan. Igår var jag och tittade på Euro jump i Skandinavium (Alhaji Jeng imponerade!) och i eftermiddag har jag varit på gallerirunda med några kollegor. Favoriten var Mats Rydstern med målningarna Förmiddagsljus och I kökssoffan. Annars kollade vi in Konsthallen och en utställning med Arne Isacsson och en ung kille jag inte kommer ihåg namnet på.

Åh jag har massor att skriva men nu ska jag ner i källaren och jobba! Ha det!

3 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Hihihi... jag smyger igen!!!

Anonym sa...

Hej hej! Kikade in och måste bara få ge en komplimang till en rolig blogg! Blev själv husägare nyss. Flyttar in om två veckor, och självklart ska vi få den finaste trädgården i stada. :) Ser fram emot mer inspiration från den här bloggen!

Lindas trädgårdsblogg sa...

mamselamsen! Hahaha :-)

maria: Oj, det där skrev du 10 februari. Nu är det bara ett par dagar kvar! Hoppas allt går bra med flytten!! Vilken stad kommer att prydas med din vackra trädgård då? *nyfis* :-)