fredag, februari 17, 2006

I'm back!

Visst har jag varit borta i veckan. Här på Blogger finns en liten grej man kan ställa in när man skriver ett inlägg, nämligen att tidsbestämma när inlägget ska publiceras. Jag la in en liten alla hjärtansdaghälsning som skulle dyka upp i tisdags, men på nåt vis gjorde jag fel för inte är den upplagd inte. Störigt. Så mitt avbrott här blev lite längre än beräknat.

Märkligt nog har jag helt låtit bli att tänka på trädgård på fyra dagar! Konstigt. Men jag kommer väl in i gängorna igen. Småplantorna lever, katterna är som vanligt. Hoppas det är bra med er!

3 kommentarer:

Minna sa...

Hej, bra att du är tillbaks.
Jag har hunnit göra en fröpärm, belamra hela soffan med trädgårdsböcker och köpa en del nya frön sen sist. Nu väntar jag bara på att snön ska smälta... och iom att det snöar här i Stkhlm idag så lär jag ju få vänta längre än beräknat...

Anonym sa...

Trevligt att du är tillbaka! Följer din blogg regelbundet, och jag undrar om det skulle gå bra att få länka till den från min blogg?

Lindas trädgårdsblogg sa...

Minna: Wow! Du har verkligen drabbats! Jag läste en tidigare kommentar om att du gjort en lista på grejer till trädgården. Jag är jättenyfiken att höra om vad du har för planer! Du hade väl växthus och där i kan du väl snart börja?

Lina: Trevligt med en inredningsblogg! Bygger ni ett nytt hus? Oj, vad spännande och vilken rolig tid ni har framför er! Visst får du länka!