lördag, februari 11, 2006

Administration och en ny blogg

Jag har uppdaterat nästan alla kategorier nu och det är så boring tråkigt att jag somnar! Jag borde ha ägnat tiden åt att fundera och leka lite med min nya blogg i stället!

www.tradgardsblogg.se kan du också skapa en egen blogg. Den är supersmidig! Den har kategorier och man kan lätt lägga in egna länkar (till skillnad från Blogger där man måste in i koden). Dessutom finns fotoalbum och en massa andra funktioner. Tradgardsblogg.se är fortfarande under utveckling, men det funkar så det är bara att blogga på. Lätt som en plätt!

UPPDATERAT: Ett förtydligande, jag har ju inte hoppat över till den andra bloggen än. Fortsätt gå hit tills jag meddelar att det är mer intressant att läsa på andra adressen!

5 kommentarer:

Diana61 sa...

Inte nog med det! man kan använda ANIMERINGAR!!!! Tjohoo!

Diana61 sa...

Synd bara att dom ej hanterar ÅÄÖåäö

Anonym sa...

I WordPress, som jag använder, finns det både kategorier och funktion för länkar, men då behöver man ju ett webbhotell med php och sql.

Roligt med ett bloggverktyg för trädgårdsbloggar. Det har inte funnits särskilt många trädgårdsbloggar förut.

Anonym sa...

Tack för tipset!
Jag har just dragit igång en egen trädgårdsblogg sen jag läste om det här hos dej. Hoppas det är okej att jag länkar till dej, hör av dej annars så tar jag bort den!

Må gott!

Lindas trädgårdsblogg sa...

diana: Hoppas det där åäö-problemet är/var tillfälligt.

desirée: Jag har inte testat wordpress, borde väl det!

maria: Kul! Visst får du länka! Du hade skrivit fel adress till dig själv, här är den rätta om andra vill gå in och kolla på din blogg: http://marias.tradgardsblogg.se
Lycka till med din blogg!