fredag, januari 06, 2006

Kategori: Trädgård diverse

Uppdaterat: Jag uppdaterar inte denna förteckning längre...

---
Här samlar jag inlägg som rör trädgård i allmänhet. Det är om nyheter, tips och om trädgård i media:

21 jan 06: Fröpärm
20 jan 06: Fler trädgårdsbloggar
18 jan 06: Växter och allergier
17 jan 06: Vermikulit och perlit
16 jan 06: Linda just nu (tittar på fröer från odla)
15 jan 06: Christer i Tråvad börjar blogga
15 jan 06: Gratis katalog från Bakker
15 jan 06: Frö med posten
12 jan 06: Musland, fröer för mig?
11 jan 06: Gjuta i betong
8 jan 06: Utrymmen för sådderna och en idé!
8 jan 06: Såbestyr och ordning på sådderna
7 jan 06: Plantastic har en trädgårdsblogg
4 jan 06: Tips på lättskötta växter (jag svarar på en fråga!)
3 jan 06: Frönyheter 2006
3 jan 06: Årets perenn 2006
22 dec 05: Roligt att se fram emot (ett besök på öteborgs botaniska)
18 dec 05: Solens uppgång och nedgång
17 dec 05: Trädgårdsbelysning
10 dec 05: Nobelmiddagen
5 dec 05: Farväl till Gröna rum
3 dec 05: Ernst inreder med gröna växter
3 nov 05: Julklappstips till en trädgårdstok

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Linda,
jag skrattar högt ibland när jag läser din blogg!! Dina slutkommentarer är precis min humor ibland! Om sanningen ska fram så är det den första blogg jag läser... har väl inte riktigt klivit in i den världen förut. Blir riktigt sugen på att starta en egen - men renovering, trädgård, jobb, musik och allt annat jag sysslar med kommer nog före... tror jag.

Nu ska jag ner och lägga in mer ved i spisen - eller "pannan" som min kära make säger att det heter (oljepannan för att vara exakt, men det låter mycket mysigare med spisen). Ha det så bra, jag hör av mig när jag har en trädgårdsplanering att visa!

Mvh frugb från odla.nu