fredag, oktober 20, 2006

Shoppat på plantrea

Jag längtar efter riktigt intensiva höstfärger. De har faktiskt inte infunnit sig här i år (om jag jämför med bilder från förra året samma tid). Så när jag igår var förbi en stor plantmarknad kunde jag inte motstå att köpa en benved för halva priset. Skulle aldrig komma på att köpa den för fullpris (498 kr). Jag köpte även två små buxbom för halva priset samt rosen Astrid Lindgren för 70%. Har ni någon erfarenhet av den? I helgen borde jag kavla upp ärmarna och gräva! Benveden är en låg och kompakt sort, ska inte bli högre än en meter. Oj, vad den sprakar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Min Astrid Lindgren står brevid Leonardo Da Vinci och vita nästan enkla Jaqculine du Pré. Astrid är bra mycket mer aprikosrosa än Leonardo. Blomvillig och pålitlig!