söndag, april 29, 2012

Gamla sidhuvud

Idag har det inte blivit så mycket trädgård för mig och inga bilder heller så istället roar jag mig med att göra ett nytt sidhuvud och ett inlägg där jag sparar gamla sidhuvuden! Det blir en ganska bra sammanfattning av året i min trädgård, tänker jag! Jag fyller på allt eftersom!
Slutet av maj 2012 - Stora perennarabatten på baksidan
April 2012 - Blåbärsstigen
Mars 2012 - Köksträdgården
Februari 2012 - Stora perennarabatten på baksidan
Januari 2012 - Entrérabatten
Oktober 2011 - Entrérabatten

3 kommentarer:

Anna Vattenkanna sa...

Så enkelt OCH kul! Att inte bara kasta sidhuvudena i slaskhinhen menar jag. Toppenidé!

Kram

Hélena sa...

Fint med en bild och att byta den med årstiden.
Ha det bäst!
Kram Hélena

Evelina sa...

Jättefint! Jag fick till det förövrigt, men tackar fina för erbjuden hjälp!
Ha en fin valborg!