onsdag, augusti 29, 2012

Morgondagg och dimma

Vilken morgon vi hade! Dimman låg lätt, fukten var slående, solen trängde fram! Om man bortser från katt- och råttaleken som varje morgon utspelar sig i det här huset i samband med att alla kläder ska på och tänderna ska borstas så var morgonen... magisk! Jag gick ut en sväng med kameran när killarna käkade frukost. Vilken aktivitet som spindlarna haft för sig under natten! Morgondaggen avslöjar deras närvaro...




Bronsfänkålen glittrade som bara den!
Blåärsstigen börjar anta en mustigare färgskala!
Jag gillar det här hörnet!
Ikväll ska jag på Dahliavisning på Botaniska. Jag hoppas jag kan bjuda på en massa fina bilder efter det besöket! Följ mig gärna på Instagram, där uppdaterar jag snabbare än på bloggen, lindavikgren heter jag!

9 kommentarer:

Louise sa...

Många fina bilder!

kranm louise

Sonja {Dagmars Kitchen} sa...

Underbara bilder Linda! Vilken morgon!

Hélena sa...

Nu blir jag lite nyfiken på Instagram...har inte spanat in det förut. Du har det så vackert :-)
Ha det bäst!
Kram Hélena

Tant Otteskrufv sa...

Vårmorgnar med fågelkvitter och höstdito med dagg överallt, det är härligt med årstider!

Lotta 8`) sa...

Verkligen fina trädgårdsbilder :) Tänkte på det idag när jag tidigt cyklade till jobbet, såg dimman över gräsmattor och trädgårdar, att man skulle krypit runt med kameran, denna fina morgon - tur att någon gjorde det :)

Anna Vattenkanna sa...

Härliga bilder... Jag älskar denna årstiden - det är så mycket att titta på!

Kram

Törnrosa sa...

Gillar också din hörna, även om jag inte kan vara där på riktigt. Men duger bra åt mig på bild.
Hej från Törnrosa

Marina sa...

Underbara bilder! Älskar spindelnät med dagg.

Kram

Carina sa...

Så härligt! Blir riktugt lycklig över att titta på dina bilder. Du har samma känsla som jag har, fast jag får ta min på kvällen, när jag kommer hem från jobbet....fast jag kan lova, det går bara inte att låta bli att gå en runda på morgonen och bara njuuuta!
Kram