söndag, november 05, 2006

Fulexplorer

Jag använder Firefox, men i helgen har jag varit bortrest och kollat på min blogg från en annan dator. Med Internet Explorer. Jag hade glömt hur sipp den är med min blogg! Bilder och text försvinner, man måste liksom gulla med den. Markera texten och scrolla upp och ner och för att få fram texten och bilderna.

Jag tycker synd om 79% av alla er som kollar bloggen med Internet Explorer. Vilket tålamod ni har! Jag borde tänka om och byta mall, men jag har visat mig vara ett lato när det gäller utseendet på min blogg :-o

7 kommentarer:

Anonym sa...

Själv använder jag Firefox, men tar alltid en titt på Explorer, så allt är ok med bloggen, innan jag går ut i rymden.

Anonym sa...

Själv använder jag Firefox, men tar alltid en titt på Explorer, så allt är ok med bloggen, innan jag går ut i rymden.

Anonym sa...

Linda, om nån nu till äventyrs envisas med att använda Explorer så får de väl stå ut med att det ser lite knasigt ut ;)
Firefox Rules!!! Inse det nu alla ni som sitter på Explorer, byt upp er till Mozilla Firefox!!!

Anonym sa...

Åh, tack, det behövs fler Firefox-förespråkare här i (blogg-)världen! Jag håller med fullständigt. Ska nog lägga en Firefox-länk hos mig, www.getfirefox.com. :)

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Det är ju bättre att de 79% internet explorer användarna byter till Firefox - Firefox är ju säkrare dessutom!

Anonym sa...

Fulexplorer var ordet - sa Bull!
Vill bara slå på datorn på jobbet.... :)
Firefox gillas!

Lindas trädgårdsblogg sa...

hannele: Det är mallen det är fel på, borde byta.

anneli, linnea, karin och malla: Heja, heja, vi drar igåg en kampanj!

maloppa: Vad konstigt att det är okej hos dig för jag har testat på flera PC med Explorer och det blir lika knäppt. Visst skulle du få en bärbar? Ta makten över den och pynta med lite bra program! Bara "Open in tabs" är värt att byta till Firefox! (Du sorterar ju bokmärken i mappar och när du ska öppna ett bokmärke kan du få att alla länkar öppnas i flikar! Funkar fint med bredband.)