söndag, augusti 15, 2010

Kackig bild

Det var en riktig kackig bild och inte har jag hunnit ta några nya. Motivet var så fint, med pojkarna framför min stora krasselimpa... Det blommar så ljuvligt just nu! Kanske det blir en fin dag i morgon också så ska jag försöka vara framme med kameran.

Har lite att blogga om (t ex besöket hos Hannu, astilbebilder, buketter, loppisfynd, hallon och blåbär...), men kvällarna vid datorn går åt till annat. Har gett mig in i Traderaträsket och vill uppdatera grabbarnas garderober inför dagisstarten. Jag får sånt dåligt samvete av att konsumera nya kläder hela tiden, så nu tänkte jag skärpa mig och köpa begagnat. Är det förresten någon som säljer jeans, byxor och tröjor i storlek 98 är jag intresserad! Sen så vill jag framkalla bilder och rama in, göra fotobok och göra tackkort. Sånt tar en evig tid. Sen så har vi tagit tag i pojkarnas rum, måste hitta gardintyg och fixa hyllor och tavlor och krokar och grejer. Allt skall hinnas på de där få timmarna egentid på kvällen!

1 kommentar:

Iréne JB sa...

Hej där. Har en hel del kläder i 98/104. Men jag bor ju en bra bit ifrån dej. Norrköping ligger ju ett antal mil ifrån. Om du är intresserad så kan jag skicka mot porto. Kan mejla bilder på det som kanske är intressant i så fall.