fredag, september 27, 2013

Välkommen på föreläsningen på måndag!

Det var inte svårt att utse vinnare i tävlingen om biljetter till föreläsningen på måndag. Fröken P vann! Hon valde inlägget Hemma då? från 2011 med vår blommiga kompostlimpa och pojkarna som kånkar jättesquashar! Bra val, eller hur?

Det ska bli riktigt spännande att se om föreläsningen lockar besökare. Målgruppen är ju ganska liten och upptagen, så det är frågan om man lyckas ordna barnpassning på måndag och ta sig från stugorna! Det kommer förhoppningsvis att bli en trevlig kväll och jag kommer att bjuda på många bilder och igenkänning och ett och annat råd baserat på egna erfarenheter!

Om någon som läser här kommer på måndag så önskar jag er VARMT välkomna!

I morgon åker vi på en minisemester till Växjö för att hälsa på hos vänner. Sen hoppas jag också att jag får uppleva solrosfältet mitt i stan! Hoppas ni får en trevlig helg! PS. Inatt fick vi första frosten.... har inte kollat hur trädgården klarat sig!

Inga kommentarer: