tisdag, oktober 04, 2011

Grejar med bloggen

Håller på och grejar med bloggen. Ångrade ett steg för mycket så förra inlägget försvann. Nu verkar jag i alla fall kunna ladda upp bilder. Tycker nog att den här designen känns väldigt opersonlig, men jag kanske kan ändra med tiden. Nu repeterar jag vad vi gjort i trädgården senaste månaden: planterat träd och buskar, grusat en gång, byggt en trapp, rensat bland buskarna och planterat marktäckare, planterat slänten på baksidan, satt en massa lökar och gjort en massa småfix här och där. Njuter när jag får gräva och greja. Och idag njuter jag av en solig dag. Är hemma och vabbar med lilleman, som nu sover sött.

9 kommentarer:

Marina sa...

Så många fina bilder.
Var går du in för att hitta denna typ av design?

Kram!

Mia sa...

så mycket vackert och gräset, ahhhh, ljuvligt :)

Lindas trädgårdsblogg sa...

Marina: Det är Dynamic view, nya mallar som släppts. Du kan se hur din blogg ser ut här: http://marinastradgard.blogspot.com/view/
Det var nog inte så smart att byta för man kan inte lägga in banner eller grejer i spalterna än.

Mia: Behöver mer gräs!

Erika sa...

Härligt stora bilder! Såg allt din höstsilverax på en av bilderna.

Anonym sa...

Härliga höstfärger, fina bilder! Hoppas lillen är frisk nu även om det verkar helt ok att vabba en sån dag... :-)

Kram

Ingela Olausson sa...

Väldigt proffsiga fina bilder. Tänkte just fråga om det var en höstsilverax du hade på bild, men såg sen att en annan hade kommenterat detta. Jag har själv köpt en sådan växt nyligen, och tycker att bladen är helt fantastiska. Den har börjat utveckla sina vita blommor precis i dagarna, fast inte så mycket än.
Jag är minsann lite avundsjuk på din stora fina trädgård. Vi håller på i ett, men den börjar kännas lite för liten snart.

Anette sa...

Blir fint med nya blogglayouten! Vilken otroligt fin gräsbild!

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Fine og vakre høstbilder!

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Hjertens enig, det er sååå irriterende når et lite tastetrykk feil sletter et nesten fix ferdig innlegg!