onsdag, april 28, 2010

Tack för alla kommentarer!

Jag har suttit och läst genom alla era kommentarer en gång till. Jag blir så otroligt glad av dom! Skulle vilja tacka alla personligen, men ännu har det då inte blivit av. Kanske en sån sak som jag prioriterar bort. Känner att det inte alls är snällt mot alla som läser här och skriver så fint. Men ni ska veta att jag uppskattar att ni skriver! Och kanske jag blir bättre på att svara, det går i perioder.

Äntligen har jag tankat över bilder och filmer från mobilen. Här är en film från när pojkarna träffade Elmer för första gången.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så gulligt! Ha det så gått mlj

Sara sa...

Ås vad sött. Vill ha syskon nu! :)

Anette sa...

Nej men herregud så gulligt! Duktiga storebrorsor!!

Karin sa...

Söta killarna!! Så nyfikna!

Vikkan sa...

Supersött!

Evelina sa...

Pluttar!! Det är ju nästan så att man blir sugen ;-)
Så rara de är!

Anonym sa...

nu lipar jag igen. värsta lipveckan. så fina de är. alla tre!!!

/ Linda W

Karin A sa...

Så söta! :)

Erika sa...

Dina killar är så goa!