onsdag, januari 20, 2010

2 år


I måndags fyllde pojkarna 2 år. 2 år! Det blev tre kalas, så vi har haft fullt upp. På söndag förmiddag/lunch kom alla familjer från BVC-gruppen och då hade vi ett gemensamt 2-årskalas för alla 2-åringar. Fullt hus!

Till middag kom två barnfamiljer vi känner och vi hade kalas för pojkarna. På måndag kom våra närmsta grannar på middag och då firade vi pojkarna lite till!

På dagis bestämde vi på föräldramötet i höstas att avstå från glass på födelsedagarna. Istället dekorerade vi rummet för morgonsamlingen med serpentiner och ballonger, och så hade fröknarna en egen födelsedagsceremoni. Hade varit roligt att vara med där!

Eftersom det varit fullt upp så har jag knappt hunnit fota. De bilder jag har är alla suddiga och hemska.

10 kommentarer:

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Förlåt mig, så klantigt av mig, jag har inte skrivit upp deras datum, vilken dålig tant jag är... många grattiskramar till de små underverken!

Erika sa...

Grattis lite i efterskott killar!!

Lotta 8`) sa...

Grattis i efterskott :) Tänk - redan 2 år! Minns när du var gravid... :) Ha en fortsatt bra vecka :)

Mia sa...

har suttit ocj tittat på din blogg!Trevlig och fina o intressanta bilder från trädgården...hittade en väldigt intensiv blå fin blomma på en bild från 24 juni 2009...vad är det för sort? jag älskar riktigt blå blommor.
mvh mia

Majsan sa...

tack för kalaset, mollie bara pratade om barnen när vi kom hem. Rabblade allas namn om o om igen. =)

Lindas trädgårdsblogg sa...

Karin: Åh... jag har ju glömt dina barns födelsedagar varje år :-o Inte så lätt att hålla reda på! Tack för grattis!

Ika: Killarna tackar!!

Lotta 8'): Känns som nyss ju, men ändå längesen.

Mia: Blomman fanns här när jag flyttade in, men jag har fått tips från en bloggbesökare att det kan vara praktveronika! Kolla upp den växten!

Majsan: Det var jätteroligt att ses! Vi måste fixa fler träffar i vår!!!

Karin A sa...

Ja tiden går fort! :) Låter som om det blev ett härligt tvåårsfirande av pojkarna.

Trevlig helg!
Kram Karin

e sa...

Grattis i efterskott! Hos oss kom firandet av sig lite, men han fick iaf hämta hem lillasyster på födelsedagen! :-)

Lindas trädgårdsblogg sa...

e: en vad säger du?! Grattis! Nu måste jag genast gå och uppdatera mig :-)

Lena Birgersson sa...

Hej,

Jag har en fråga av mer privat karaktär. Kan du kontakta mig?

mvh

Lena Birgersson
lena.birgersson@skane.com