fredag, maj 19, 2006

Inget bloggat!

Jag har varken läst några bloggar eller skrivit nåt sen i tisdags och idag ska jag jobba stenhårt för att jag ska slippa ha så mycket helgjobb. Det enda trädgårdsmässiga jag gjort under veckan är att jag skolat om tomatplantorna och så har jag petat ner en konstgjord fågel i en kruka (köpt på Rusta) som kvittrar om jag behöver vattna!

Och så en glad nyhet! Igår skaffade min mamma en dator och bredband (premiär) och kan numera följa min blogg! Hej mamma! :-)

PS. Jag har blivit kommentarsspammad (har inte idats rensa än), så jag har lagt in den förfärliga textkoden så det är jobbigare att kommentera nu. Sorry. Jag kanske tar bort den senare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att du är tebax. har saknat dina bloggtexter även om det inte gått så långt tid. :-)

Anonym sa...

Välkommen tillbaka. I bland hinner man inte allt man vill! Trevlig helg!

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Vad är det där med spammad, har någon skrivit nåt elakt eller är det reklam eller... Hoppas du får vara lite ledig i helgen, jag tänker inte ta med mig så jättemycket jobb hem för det känns som om det blivit härdsmälta i min hårddisk efter de senaste två veckornas intensiva arbete...

Lindas trädgårdsblogg sa...

nettan: Vad gulligt av dig. Det kanske blir lite bloggat i helgen. Ska ta och damma av kameran!

lina: Nä så är det. Trevlig helg!

karin: Jag har inte klickat på länkarna, men jag antar att det är reklam. Det är fyra-fem kommentarer från samma anonyma person på en massa av mina inlägg. Allting ditlagt under ett sammanhängande tidsintervall. Har sluppit sån skit tidigare.