söndag, februari 03, 2013

Månadsbilder februari 2013

Dags för ny månadsbild och jag känner redan att det är övermäktigt med fem vinklar... jag försöker gå vidare med två!

Snön kom och försvann i januari, jag hade ju hoppats att det skulle ha hänt NÅNTING på månadsbilden! Jo, ljuset är annorlunda. Igår var en härligt solig dag och jag var ute och fångade trädgården i förmiddagsljus.

Jag väljer den här vinkeln för jag tycker det är en vacker vy upp mot bollarna och sen stenbänken. Tyvärr får jag inte med körsbärsträdets blomning. Trädet står precis till höger om bilden.
Sen tar jag den här tråkiga vyn för att ge lite press på att jag ska börja gräva och förändra här i år. Dock, lite illavarslande att jag ska hinna detta med tanke på mastodontprojektet vi har kring vårt garage i vår. Perennrabatten och stenbänken syns i båda bilderna.
Vill du se månadsbilderna kan du klicka här!

Uppdaterat: Några dagar senare kom snön tillbaka, så jag lägger upp två nya månadsbilder så jag inte glömmer bort att vi faktiskt haft snö denna vinter!

1 kommentar:

Karin A sa...

Vilket härligt varmt ljus i bilderna, det får liksom det bruna att glöda lite. Hoppas på lite lite vår om en månad.

Hihi, ja du man ska inte blogga när man är trött. Då blir meat lätt meet. Tack för påpekandet! :)