söndag, augusti 09, 2009

Tvillingträff

Det är kul när trädgården används. Idag har två tvillingfamiljer varit på besök och det blev lite lek på baksidan. Här är några bilder, men mina pojkar är tyvärr inte med på bild för de låg och sov. De var så trötta att de fick sova innan lunch (vi försöker ju skola in dem så de klarar dagisrutinerna med sova efter lunch, ibland funkar det, ibland inte). Lagom till lunch började det regna och efter det var vi inne och jag glömde plocka fram kameran igen.

Två storasystrar som funnit varann! Ligger och myser på gräsmattan med ett marsvin!

Edvin.

Anton.

Ester.

Ellen med sin mamma.


5 kommentarer:

Vikkan sa...

Fina bilder och ja, jag saknade er! Men idag fick barnen sova middag i tid....alltså innan kl.12. Å det gick galant att lägga båda busfröna så att de sov innan kl.20. Jag slapp till och med sitta och klia Johanna på ryggen som jag fått gjort en hel vecka nu. *glad*

Vi får fixa en date snart igen!
Den 12 september hos mig...! Då ska jag ha kombinerad tvillingträff med Me&I party! =)
Kram Vikkan

Linda sa...

fina bilder!

Evelina sa...

Jättefina bilder!!!
Kul att ni "down there" kan träffas så ofta!

Therese sa...

Hejsan. Vilken fin blogg du har. Jag hittade hit av en slump. Jag har också tvillingkillar och intresset för trädgård är stort men jag kan inte så mycket....man kan säga att jag litar till turen.....

/Therese

Sari sa...

Hejsan!
Jag hittade också din blogg av en slump. Jättefin!
Jag själv har börjat blogga, IGÅR!
Spännande!
Vad underligt det kan vara ibland. Jag är också väldigt trädgårdsintresserad. Och jag har också tvillingar! En flicka och en pojke födda i april 2008.
Jag ska lägga din blogg bland mina favoriter, så att jag kan följa dig och ditt liv med tvillingar, om du tycker det är ok!
/Sari