tisdag, juni 29, 2010

Sötnos

Lyxigt att ha en sån söt liten bebis att gosa med!

6 kommentarer:

Anonym sa...

så fin han är!

och sen fattar jag inte att du ens har tid att TÄNKA på trädgård. I'm impressed.

Anonym sa...

Vilken charmör!!! Jättesöt liten charmör. Men visst är han lik bröderna, fast mörkare, jag följer din blogg. Det är så kul.Glad sommmar på¨er!Och att ni hinner med en stor trädgård. Härligt. Kramen Lisa i örebro.

Maria sa...

Gullunge!

Anonym sa...

Vilken underbar blick du fångat.

/Annika

Anonym sa...

Å vad duktig han är!!! Signe gillar inte alls att ligga på mage...hon bara spyr då...
/LNJ

Anonym sa...

Kul att läsa din blogg!
Jag har förvärvat en sommarstuga med 4250kvm tomt, kvinnan som hade stugan före mig var tack och lov trädgårdsintresserad och har lämnat en massa fina buskrosor, perenner, liljekonvaljer, en fontän och bärbuskar och jordgubbsland efter sig. Men, jag behöver ännu fler ideer, du har verkligen lyckats bra!
Måste bara säga att den här bilden + den med pojkarna i diskhon är supercharmiga! Vilka gullungar! Mvh/ Annelie