tisdag, mars 18, 2008

Vårvinterdag

Ute är det en härlig vårvinterdag. Solen skiner och snön ligger fortfarande kvar.

Vi har dock varit inomhus på förmiddagen. Bebisarna har legat och tränat i sitt nya babygym. Vi har varit och hälsat på kusiner i helgen och minstingen har precis växt ut sitt gym.Fler idolbilder. Sigge:Hugo:Nä, nu är det lugnet före stormen. Vi ska iväg till bvc och det är snudd på omöjligt att komma i tid. Det är så många moment som ska klaffa innan man tar sig iväg. Men man blir bättre och bättre.

PS. Jag har inte kommit iväg till plantskolan än...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka guldklimpar och vad söta de är. Lycka till idag och ha det bra. Ska läsa runt på din blogg, den ser intressant ut. // Solan

Karina sa...

Oj vad snö ni har, nice. På lördag drar vi som vanligt till Hemavan och blir där i en vecka. Ludvig älskar sitt babygym, det måste vi ha med oss annars får vi inte en lugn minut, han vill ju som vara aktiverad hela tiden. Ang BVC så brukar jag hinna dit på minuten men får alltid vänta typ 15-20 min så jag borde inte vara stressad över att inte komma i tid.

Cin sa...

Alltid lika härligt med nya idolbilder! Tacksam för att du delar med dig.
Önskar er en Glad Påsk! Kram Cin.

Lotta 8`) sa...

Nu börja de växta till sig :) De är så jättefina Linda :) Och det kanske var lika bra att du inte kommit iväg till plantskolan - nu väntas det ju mer snö... Ha en riktigt härlig helg och Glad Påsk 8`)

Hannele på Hisingen sa...

Glad påsk!

Anonym sa...

Åh så söta de är grabbarna! Jättefina bilder!
Ha en riktigt skön påskhelg! :)

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Glad Påsk till er alla fyra!

Tidsmästarinnan sa...

hej! å vad kul att jag hittade hit igen, jag var in här och kikade ungefär sist när du avslöjade magen tror jag... vad kul att få se dom goa killarna!
Grattis!!
S.

Anonym sa...

undrar vad som rör sig i de där små huvudena? det ser ut som om de funderar på nåt..