lördag, december 16, 2006

Sensation

I år gör jag något jag inte gjort på kanske tio år. Jag skickar julkort!! Jag köpte fotopapper till vår skrivare och testade för första gången skriva ut och det blev ju riktigt bra! Jag ägnade hela kvällen igår åt att göra collage av en massa foton jag tagit i sommar och skriva ut bilder till mina föräldrar och syskon. Så idag är det jag som går och postar. Här är själva julkortet (lite retuscherat). Jag har även slagit in nästan alla paket. Tyvärr har jag inte fått alla julklappar som jag beställt från Internet. Sista dagen att skicka paket med posten är på tisdag. Håll tummarna att jag hinner. Paketet till Norrland är tack och lov klart:Och där fick jag även en bild på min ena amaryllis!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom jag är lite sen med julkorten, så printade jag själv, har gjort det som student-tack också, helt ok.

Anonym sa...

Du ger så fina paket!!! Både utanpå och innuti alltså.

Anonym sa...

Tack för julkortet!