torsdag, januari 08, 2009

Dra pulka


Mobilbild på pojkarnas pulkapremiär! Asch, de somnade så jag hörde aldrig några jubel i nerförsbackarna! Men jag jublade, dels för den härliga vinterstämningen och sen för att det är betydligt lättare att dra 18 kilo pulka på snön mot att skjuta 35 kilo barnvagn i snömodd. Tyvärr blev det plusgrader ganska snart, så snön är snart borta igen. Man måste verkligen passa på när man bor här.

Förresten, ni missar väl inte att gå in på Mollies blogg (okej, det är hennes mammas blogg, men en hel del om tösen). Där är en sån underbar film där hon visar att man inte får röra kattmaten!

5 kommentarer:

Erika sa...

Du är väl jätte händig, du gjorde dina julgrupper så snabbt o lätt o med massa variation.

Har sambon frågor får han höra av sig så ska jag skicka vidare det till sambon som står för det mest tekniska kring byggandet.

Före o efter bilder är jag inte bra på, blir antingen bara före eller bara efter men nu har jag bra kamera så jag ska fota så fort solen är tillbaka.

Mia sa...

Killarna ser verkligen ut att njuta av åkturen. Så skönt att att man passar på att ta en tupplur. :)

Trevlig helg!
Kram Mia

Linda sa...

så söt bild!

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Gullisar! Ni måste flytta upp igen, där nere går det ju inte att bo, inget att göra på hela vintern! ;-)

Hannele på Hisingen sa...

Härligt. Man får ta vara på de korta snöstunderna.